fara

Umbre, peste tot sunt umbre .
Nori, ei au invadat orasul.
Soarele .. el e departe, nu-l vad , e dupa nori .

cartea-mi sta intr-o parte , nu se mai cere citita, eu stau  , stau si atit .

e liniste , nu de ceea de care vreau eu , e liniste pustie, fara nimic in ea .
cineva a spus ca trebuie sa fie bine , ca mereu  bine . Da si eu am zis la fel , am nevoie de cineva in care sa ma ascund , cineva care e deschis ,unde sa-mi revars toata amaraciunea.

Egoism .
Ce stii tu despre egoism?  Ce stiu eu defapt despre aceasta ?                 Putin .

-Oare cit traieste nebunia ?       – In mine ,vesnic  .
– Unde se poate de refugiat?      – Nustiu , cred ca in universul tau , sau al lui , sau poate ca.. Nicaieri.
– De unde se naste nebunia ?   – Din mine ..
-Cit va dura?                                                   -Decenii , sau poate chiar secole … sau poate
doar o secunda…

Leave a Reply

