istorii amoroase |||||||||||||||| fuck `

sunt bine.sunt okey . deci da ! da ma simt bine , cu totul bine .super. excelent. adorabil.

deci frate nu e nimic bun , nimic de bine . e rau . cu totul rau . anapoda. trist .urit . scirbos. aiurit. o sa ne esim din minti.

totul o sa treaca.. precum si noi vom trece.

era jumate la 10 cind am ajuns acasa. am stat cu capul rezemat de usa de la intrare si imi era prea lene sa-mi ridic 2 oase in cruce , care se mai numeste mina  si sa sun in sunerie. 

am stat rezemata de usa vrio 5 minute  .  dupa care a vrut tata sa ese sa mai zatineasca o  tigara . 

noi fetele vedem lucrurile prin ceva. daca ne place cineva .. noi vedem lumea prin el . si deloc nu e bine asa . marele noroc il are acel ce are pe persoana iubita aproape . 

ar fi bine sa fim niste animale, pietre fara sentimente si bla bla bla.

mega obosita . priot pozitivism si optimis ca din pirau apa .

greu si rau . 

si mas culcama si as dormi .mult . as visa visuri frmoase . mas scufunda in adincul adincului . 

imi place barba lui . si el nu e de vina. nu sunt nici eu de vina. defapt nimeni nu e devina. de vina e inima mea. creerul meu ce nu ma asculta. 

acum principala intrebare : cine conduce ? eu pe creer sau creerul pe mine .. eu stiu .da da eu stiu … inima ne conduce … si ne conduce frumusel intr-un cicat iarta-ma Doamne in postul mare dar cum nu ai da tot in cicat ajungem . Mai bine sa te caci si sa faci odobrenie pu pamint sau altceva mai stiu eu .. decit singur sa fii un cicat si destul de puturos .  Imi cer scuza pentru detalii amoroase dar asta e rahatul . 

 faza e ca mama spune ca sunt destul de frumusica si a dracului de draguta .. insa cum asa fata frumoasa si draguta nu are prieten ? ah stiu eu … a zdohnit de fericire cind ma vazut… radiam cu raza de un kilometru . 

pff Jeessuusse . любовь приходит и уходит а кушать хочется всегда…  e geniala fraza .

pzdt si pafos esa din lumea de azi. 

vreu sa ma scalt intr-o mare undeva . 

cald.nisip . valuri .furtuna.tsunami .cutremur . rai (ad) .

dincolo de ratiune sanatoasa. 

vad ceea ce nu vad altii . 

prostii si proşti . 

despre tot si despre nimic anume. 

despre mine si despre tine . despre noi doi . despre ambii …despre nimeni.

pampaselele negre si maruntele imi mai scot din energie . 

lumina ce ma orbeste. pete negre . si creerul oprit.

departe vad aproape.

nu-mi trebuie nimic,  si am nevoie in acelasi timp de totul .

de la egoism la realitate .

deci ora 23:04 si eu cad in depresie acuta si totala.

depresie . stres .nervatriopka. pampasele negre maruntele. 

crampe . somn . pat. picior .     inimioare negre in caiet.
atit pe ora asta. aufiderzein.

Leave a comment